The rest of the day

Kan ju berätta lite om min dag som inte har handlat om GossipGirl. Imorse när jag satt och kollade på andra avsnittet så kom Jonathan, och han frågade om nån hade kollat på Outsiders igår, men ingen hade så han sa vad det hade varit om, och det var om pony play, helt jäkla sjukt var det iaf.

Sen så var det drama, måste vara en av de slappaste kurserna man kan gå. Lekte tidningsleken och vad nu den första hette. Sen så hade vi ju hål och jag och Joss kollade på avsnitt tre av GossipGirl. Sen så hade vi matte, jag fattade inte mkt av vad vi höll på med men men är ikapp Joss nu så nu kan hon precis som roger banka in det i mitt huvud.

Sen så var det engelska, hm vad gjorde vi där, jo vi skrev en dikt eller vad man nu ska kalla det, Joss är en jävel på att rimma och SöderHoorn sa ett ord som jag inte trodde han skulle säga, men han ångrade sig sen och sa att vi inte fick ta det, men det gjorde vi ändå.

Sen så skulle jag gå in till stan så skulle pappa hämta mig i stan, men så ringde han och sa att det hade kört ihop sig på jobbet så jag fick ta bussen från stan, som alla andra jävlar. Nu så håller jag på att koka ris och thaisoppa, jag är riktigt grym på det tror jag. Har kokat ris engång förut och då blev riset hårt och det gick knappt att äta.


Kommentarer
Anonym

"Har kokat ris engång förut och då blev riset hårt och det gick knappt att äta." Inte fan vare du som fick lida för det heller, utan jag som fick sämre betyg...

2008-01-29 @ 17:09:22
Jessica

Haha, men hon vad hon nu hette sa ju att du fick VG för att vi kompade så bra ihop. Så det var nog min förtjänst att du fick det, hade du varit med pontus hade du fått IG för nu jävlades ju bara med alla andra. Stackars Norrström.

2008-01-29 @ 17:18:49
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0