Singapore

I Onsdags slutade det med att vi fick ta ett plan till Singapore. Jag hade dessutom turen att få bo hos Jessica & Luke och tjejerna. Så vaknade på torsdagmorgon av ett hello och ett supersmajl. Cleo sa att hon kände igen mig, men jag vet inte. Jag tog tunnelbanan till Gardens by the bay och mötte upp de andra. Var inga problem alls att åka tunnelbana eller hitta, kan ju bero på en bra beskrivning också. 
 
På kvällen fick jag lära mig vad My little Ponys heter igen, då jag och Cleo lekte med de, eller vad man nu ska kalla det. Vi är inbokad på ett flyg till Bali nu i eftermiddag, så vi hoppas att vi kommer iväg, för biljetterna var dyra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0