Onsdag

Moster ville ha något roligt att läsa om. Nu kan jag meddela att Håkan Hellström skall spela på Ullevi 4 juni 2016, gissa om jag är peppad. Jag vet dock inte hur det ligger till med skola och sånt då, men det får helt enkelt lösas, för jag ska bannemej gå! Är sista veckan i skolan innan sommarlov, så har jag otur så är det någon examination på fredagen, men det löser sig.
 
Ikväll så ska jag ut och käka på O´learys med gamla arbetskamrater. Annars består tiden mest av att försöka få ihop allt skolarbete innan vi skall åka. Hemtentorna är gjorda, ena diskussionen är påbörjad och sen är det bara resten kvar. Det börjar som sagt närma sig avresa nu, om 10 dagar sitter vi på arlanda och väntar på att få kliva på flyget mot London. 


Kommentarer
Moster

Hade jag varit hemma 4 juni så skulle jag också gå men nu är jag nog inte hemma då. Skulle tro att jag kommer hem ganska sent nästa sommar eftersom vi ska flytta hem. Stefan har sin sista arbetsdag 31 juli här i Kina.
Vad kul med lite god mat och surr. Det brukar ge energi och glädje =)

2015-10-15 @ 01:47:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0