SLÖDAG

Det är det verkligen idag, såg Usa - Sverige inatt och klev sedan upp klockan 10:14 imorse så jag är inte så slö, eller iaf inte då. Sen dess har jag typ förlorat i yatzy mot en massa småungar och hunnit kolla på grey´s anatomy =) så otroligt spännande avsnitt, fast inte som de före, så nu kunde jag sluta titta för ett tag.

Igårkväll eller ja inatt kan man väl säga så fick jag ett cp ryck, jag började med att städa i mitt sminkskåp slängde en hel del, sen så började jag göra rent fogen i kaklet i badrummet, liksom hallå hur många hästar fattas det i mitt stall? Hann dock inte så långt eftersom halva kylskåpet låg i badkaret och jag råkade stoppa ner min fot i vattnet och jag blev blöt och tröttnade på att skura.

Tänkte sedan börja städa mitt rum och sedan knäppa bilder och lägga ut på mininredning.se men jag vet inte, haha är rädd för att alla ska säga men gud vad fult, du borde göra så här istället. Måste sätta upp tavlorna först, men det orkar jag inte göra, kan inte sätta tavlor rakt heller så jag överlämnar detta till min far.


Kommentarer
Fabbo pelle

Hmmm Halva kylskåpet i badkaret?!?! Ja, nog märks det att kicki är borta;-)

2008-01-20 @ 15:40:13
Jessica

Haha, all inredning eller vad man säger låg i badkaret för det luktade kattpiss i kylskåpet, men efter lite ättika, kaffesump och bakpulver några dagar i kylskåpet så luktar det ingenting.

2008-01-20 @ 17:18:53
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se
Anonym

Frågan är om Anders Svensson inte är den spelare som har haft den mest lysande karriären i förhållande till sitt fotbollskunnande.

2008-01-20 @ 22:33:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0