Då får du gult för det är fult

Idag efter skolan så skulle jag på körskolan och boka tid, men när jag kom dit så hade de stängt tidigare idag, så när jag kom nästan vid busshållsplatsen så går bussen precis så jag bestämmer mig för att gå hem, hann faktiskt till konsum innan bussen körde om mig. Påvägen hem så ringde mamma mig, så vi surrade lite och sen kom jag äntligen hem och fixade middag till mig själv, eller jag kokade bara riset för lövbiffsåsen hade mamma redan gjort innan hon åkte.

Nu så ska jag kolla på design Simon och Thomas sen så ska jag kanske läsa igenom vad jag ska säga imorgon en gång så jag vet vad jag surrar om. Nu ska jag se om pappa kan göra milkshake.


Kommentarer
SUNE

hur kunde du hinna före bussen om du precis missade den? det betyder att du måste ha gått i ca 60 km/h eller nåt :O

2008-02-11 @ 20:33:38
Jessica

Men om man går sakta så går man ju i 20 km/h säger ju sofie så jag gick ju fort. Nä men allvarligt till nästa buss asså!

2008-02-11 @ 20:35:45
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0