Onsdag

Idag är jag ledig, det betyder att pengarna rullar. Har varit och köpt mig lite nya strumpor, tröja och en kavaj. Kan även nyss ha råkat beställt nya löparskor. Löparskor ja, det sägs att det är 17 dagar kvar till Göteborgsvarvet och här sitter jag fortfarande förkyld, men det ska nog gå det också, får gå i värsta fall. Borde ta och ge mig ut på en promenad, men det regnar ute så känns inte så lockande att ge sig ut. Ska ta och göra ett ryck med städningen nu och kanske eventuellt dra igång en tvättmaskin också innan jag tar och byter sängkläder. 


Kommentarer
Frida

Jag trodde nya planen var att promenera varvet o mest se snygga ut?! Kanske mumsa på en god glass på vägen om solen steker 😃

Svar: frida det tycker jag låter som en ny utmärkt plan. så vi inte är helt slut till ullaredsshoppingen dagen efter!
takeadeepbreath.blogg.se

2015-05-06 @ 21:57:19
Hanna

Jag håller helt med, vi måste ju såklart ha energi kvar till Ullared :)

Svar: Bra, då kör vi på det 😀
takeadeepbreath.blogg.se

2015-05-07 @ 09:25:58
Moster

Men hallå där tjejer!!!
Man anmäler sig väl inte till ett lopp för att gå och se snygg ut, det kan ni göra gratis alla andra dagar på året ;)
Lycka till på loppet!

2015-05-07 @ 14:03:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0