Helgen

I helgen så var jag och mamma i Göteborg. Vi åkte i lördagsmorse och kom ner till Göteborg mitt på dagen, slängde in väskorna på hotellet och bytte om. Sen begav vi oss till gamla ullevi och kikade på semifinal i svenska cupen. Det var dock inget vi visste om när vi bokade resan. 
 
 
Efter matchen så gick vi på Vapiano och käkade och tog en tur runt halva Göteborg. En tant stoppade mig och frågade om jag kunde hjälpa henne över gatan.
 
Söndag och det var dags att träffa Gun-Britt för en fika, sagt och gjort, vi begav oss till mitt ställe i Haga och fikade och pratade en del. Kan hända att jag och mamma råkade handla lite kläder också.
 
På kvällen så begav vi oss till Draken för att kolla på Christer & Morgan - kompisar. Det var skit bra måste jag säga och jag som var rädd för att mamma inte skulle fatta, man kan säga att hon fattade.
Nu sitter vi på tåget hem.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0