En liten uppdatering av läget.

Nu var det längesen jag skrev, vad har hänt sen sist?
Jag har sagt upp mig från SSIH, även hunnit med att sluta där. Fått ansiktsförlamning igen, dock på höger sidan den här gången. Har hunnit börja på mitt nya jobb inom kommunen där jag inte kommer vara kvar särskilt länge, hoppas jag. Jag är på ett boende nu, men tanken är att jag ska ut i hemsjukvården när alla semestrar och sånt är över. Det är väl typ vad som har hänt, eller jo just ja, jag, Josefin och Linda har bokat en resa till Asien. Tanken är att vi ska hinna med Vietnam, Kambodja, Malaysia, Bali (indonesien) och Singapore. Vi landar i Vietnam och flyger hem från Singapore.


Kommentarer
Mamma

Spännande resa ni har framför er :)

2015-08-04 @ 06:08:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0