Tröttnäsa

När jag slutade imorse så var det raka vägen hem och sängen som gällde, när jag kastade mig ner i sängen så var det 90min tills det att klockan skulle ringa. Somnade ganska snabbt, men var död när klockan ringde, in i duschen, klä på sig och bege sig ner till banken 09:30, gjorde någonting med pensionen, sen när det var klart så åkte jag hämtade mamma, vi käkade lunch på 7-kryddor. 
 
Träffade Sofie på eftermiddagen, vi tog en fika och satt och pratade i 3 timmar, mot slutet började jag känna mig riktigt trött. Sa hej då till varandra, sa att det får inte ta lika långtid tills vi träffas igen. Jag tog mitt pick och pack och åkte och pantade och handlade lite. Sen hem där jag sitter nu och kollar på handboll, gör allt för att inte somna. Men om 3 timmar är det lagligt att gå och lägga sig!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0