Torsdag

Kom hem strax efter midnatt, fipplade lite och hade mig innan jag gick och lade mig. Kunde inte somna förns klockan var strax efter 02. Så gissa om jag blev förvånad när jag vaknade strax innan 05 och inte kunde somna om. Gick upp och började plocka bort julen, sen när klockan blev lite mer så packade jag upp resväskorna och satte igång 2 tvättmaskiner. Var och sopade av Heinz och satte in motorvärmaren, träffade grannen som sa att jag inte var kvar i värmen, han tyckte nog att det var lite konstigt att jag var ute i linne när det snöa. Ringde farmor åkte på coop och handla, var på body shop och köpte lite nya bodybutter och farmor var in på ikea och fyllde på sitt ljusförråd. 
 
Åkte hem kände att energin var på noll, försökte ändå hålla mig vaken, vilket jag har lyckats med hittills, registrerade mina SAS-poäng. Nu väntar jag på att klockan skall bli halv tre då ska jag plocka upp mamma och skjutsa henne ner på stan och jag ska nog åka upp på sjukan och lämna in prover.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0