Tisdag

Gick och la mig kl 21 igår, somnade och trodde jag nyss hade gått och lagt mig när klockan ringde 09:30 imorse. Var bara att hoppa upp och bege sig mot jobbet och medarbetarsamtal, det gick bra. Åkte hem till farmor och farfar och umgicks med de ett tag, sen hem, insåg att jag måste städa, började, men sen dog jag lite lätt i soffan. Annars så börjarjag fundera på om jag har fått en hjärnblödning eller nåt, för jag blev plöstligt sugen på att köpa blommor, levande tillochmed! Kanske är det fina vädret som varit idag som gjort att man fått vårkänslor?
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
frida

Nu har du skrivit om så många sjukdomar här så när du skriver att du tror att du fått en hjärnblödning så skriker man ju rätt ut innan man hunnit läsa klart meningen! Knäppgök :D Klart du ska köpa blommor, och resa, och baka :D puss o kram

2015-01-27 @ 20:58:29
Moster

Tulpaner är uppiggande =)

2015-01-28 @ 06:08:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0