Söndag

Idag så har vi varit och ätit brunch. Jag satsade på parmesanost och parmaskinka, jag har hört att man skall äta dyrt. Sen var det dags för förrätt och varmrätt, jag dog några gånger under tiden jag åt men jag återuppstod alla gånger och det hela slutade med att jag tog lite kladdkaka till efterrätt, den var dock inte lika god som den jag gjorde igår. Tog en bit av den ikväll också och jag tror tammefan att den var ännu godare ikväll, men så är jag ju BÄST också. Vi diskuterade allt och inget under den där brunchen, tex varför det var mer bubblor i vissa av champagneglasen, måste nästan bli nobelpriset på den funderingen.

Här skulle det vara en bild på ett champagneglas, men det verkar inte fungera att ladda upp bilder. Så ni får visualisera ett glas med bubblor som går i spiraler.


Kommentarer
Moster

Ja jag håller med så är du bäst :-)

2015-01-05 @ 01:25:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0