Söndag

Snöade lite igårkväll och inatt, men det blåste destovärre. Såg att ena halvan av Heinz var totalt översnöad, så sopade av han och satte i motorvärmarkabeln, gick upp och bytte om och sen åkte jag till jobbet, ställde Heinz i garaget och jag gick på orkopeden och sprang på löpbandet, sen gick jag in på avdelingen och snackade lite skit, då det var bra människor som jobbade. När jag kom ner i garaget igen så var Heinz framtinad och glad igen. 
 
Tänkte ta bron hem, följde skyltarna men jag kom ju fan aldrig på bron, så vände och lyckades tillslut komma upp på bron och hem. Hem och hämta kortet och gå bort till gymmet och träffa Micaela för lite träning, idag var det mage som gällde. Den där människan kommer att ta knäcken på mig, dagens ungdom tror att vi gammfolk också är unga! Nä men jäkligt kul att ha någon att träna med och någon som pushar en. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0