Söndag

Ibland så vill man så mycket, men det är inte mycket som blir av. Tänk om man kunde peka på saker och det skulle bli så som man vill. Jag har mycket tankar som snurrar runt i huvuvdet, ska jag söka annat jobb? ska jag börja plugga till hösten? ska jag göra något helt annat? Ska jag vara kvar på jobbet och hoppas att det blir bättre? Ajaj mycket funderingar som snurrar runt nu, även en massa andra funderingar, men de finns de som har värre beslut att ta. 
 
Min lediga vecka har gått och vad har jag gjort på den? Inte tränat som jag skulle iallafall, men det får bli ändring på det, annars kommer man ju ingenstans här i livet. Det kräksnöar ute och har så gjort i över ett dygn och det ser ut att ska fortsätta ett tag till.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0