Söndag

Sovit som en kratta inatt, det har blåst som bara den. Vaknat ofta och därmed drömt en massa, bland annat om gammelfarmor Bojan att hon kom hem från sjukhuset och bara dumpades utanför dörren (har inte drömt om henne alls innan sen hon dog). Sen en massa andra grejor om bland annat jobb...
 
Idag har jag och mamma varit till Gun-Inger och Kjell, med en blomma och mamma försökte knäcka deras internetproblem, men hon gick bet och sen så hamnade det på mig att åka dit någon dag och försöka få det att fungera med mina gamla grejor. 
 
Är ledig till veckan, så min förhoppning är att få en lunch med min käre far imorgon, vet inte när vi lunchade ihop bara han och jag sist. Men han hade mycket att göra på jobbet, så vi får se om han hinner klämma in en lunch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0