Tisdag

Jag är så grymt trött, tror inte att jag kommit in i vanorna att jobba 7-16 måndag till fredag än, men det kanske kommer, eller så är det bristen på sol som gör det. Det har säkert inte gjort det bättre att jag har varit uppe sent och dessutom jobbat lite extra. Men sånt är livet, bara 81 dagar kvar till semester. Eller nu ljög jag, ska faktiskt vara ledig måndag 17/8. Känns som om det kan behövas efter en helg på resandefot på västkusten. Jobbar måndag - lördag den här veckan också, så på söndag då ska jag bannemej sova och jag tänker inte komma hem mitt i natten som jag gjorde i lördags utan det får bli pensionärstil och stänga TV:n vid 22-tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0