Skola

Just ja jag har kommit in på skola till hösten. Blir spännande och se om jag lyckas pussla ihop allt nu med resan och så, men det ska nog lösa sig, brukar ju göra det tillslut. Så v.36 börjar jag plugga i Falun, om det inte händer något oförutsett eller om jag kommer på andra tankar. Har idag fått reda på att en som jag läste sköterska med, hon har också kommit in i Falun, så det känns ju bra, att man känner någon. Alltid kul att veta om någon de gånger man skall ner. Nu vet jag ju dock inte hur ofta det är fysiska träffar, men några lär det ju vara iallafall. Annars så jobbar jag idag också, kommer att ha jobbat 20 av 21 dagar på fredag när jag går på 3 dagars ledighet och drar till bästkusten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0