Jobbarlördag

Jag kan ju vara galen jag, började ett nytt jobb, fick ingen inskolning, tänkte va fan vi kör på, det som händer det händer. Fick frågan om jag kunde jobba helg idag, ja sa jag det ska vi väl kunna lösa, men jag har ingen inskolning. Så nu sitter jag här och jobbar helg, här är Lindgården, det var ju spännande att bara försöka hitta hit. Men det löste ju sig, nu snart lunch, 2 bananer och en pepsi väntar. Sen är det bara att köra på till kl16 och därefter försöka få sig mindre äcklig och sen bege sig till Matfors för invigning av altan och sen ev efter det om jag hinner och orkar till Johanna på aw och sen en krogrunda?? Imorgon är jag ledig, tjoho första helt lediga dagen sen 19/7. Då ska jag sova, känns det som iallafall, men vi får se hur det blir med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0