Fredag

Nu är det ändrade planer igen, nu så skall jag plugga via mittuniversitetet, men i Östersund. Det är egentligen inte sån stor skillnad mot för att plugga i Sundsvall, så det är kursstart varannan gång i Sundsvall och varannangång i Östersund. Så på måndag sätter allvaret igång, spännande och nervöst och samtidigt så undrar jag, är det det här jag vill? Det har varit alldels för mycket sista tiden, fram och tillbaka och upp och ner, men jag tror nog att det blir bra tillslut. Min tanke är att försöka jobba 60% samtigt som jag pluggar, vi får se hur det går med det.


Kommentarer
Anonym

Kommer gå galant! Tänk inte så mycket nu... Kör hårt och se till att äta massor av nyttigheter! Och ev. kanske drick lite vatten 😉

2015-08-30 @ 21:58:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0