Hej hej hallå bloggen!

Börja känna att livet och psyket börjar gå lite uppåt nu, vet inte om det är ledigheten som gjort det eller att jag verkligen insett att jag har mått dåligt? Har under en längre tid funderar på det här med att jobba i Norge, men det har liksom alltid lagts på is, men nu så  har jag kommit in i de banorna igen, men samtidigt så känner jag, hur fan ska jag klara av norskan om jag åker dit? Det lär hamna på is många gånger till innan jag kommer dit, om jag ens kommer dit. Men funderar på om det finns några bra norska serier att se på, så man får höra språket lite?


Kommentarer
Moster

Du måste testa, norskan blir inte lättare att förstå när du är 35. Är det något ord du inte förstår får ni väl ta det på engelska. Om du inte gör det kommer du att sitta på hemmet och ångra dig.Man måste våga chansa och ta risker här i livet annars kan livet bli ganska tråkigt.

2014-10-21 @ 02:39:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0