Måndag

Idag fick jag mail om att allt är klart i den palliativa kursen som jag har läst, så nu kan jag säga att jag har läst 15 hp till, dock ger det mig ingenting förutom kunskap och kanske en större chans att komma in på det jag har sökt till hösten. Firade detta med att åka hem och göra potatis och purjolökssoppa, slog till stort och köpte halloumi också, så nu är det verkligen tomt på kontot, så längtar tills på onsdag när det är dags för lön.
 
Jag har jobbat hela helgen och så även idag. Imorgon skall jag på HLR-utbildning på jobbet mellan 14:00 - 16:30, och efter det åka hem och försöka sova en kvart eller två innan det är dags för första jobbarnatten av två, Har en plan på att cykla upp till sjukhuset på utbildningen imorgon, men jag vet inte hur jag skall orka, så jag hoppas att det regnar för då är det skäligt att ta bilen. För ont i foten är inte ett skäl nog, för det börjar bli en del av min vardag nu. 
 
Ska även in på avdelningen och ge Eva en hejdå kram, för imorgon jobbar hon sista dagen innan hon flyttar hem till Östersund på onsdag. Usch kommer att bli tomt, har inte riktigt velat inse att det är så snart som hon flyttar. Men det är ju tur att jag har kvar de andra, så tror jag ska sätta ett förbud på att de inte får sluta eller skaffa barn inom den närmsta framtiden. Emilia vet redan att hon inte får överge mig, utan måste söka om lov innan ;) Men nu tror jag att jag ska införa det för alla andra också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0