Torsdag

Samma visa inatt igen, somnade runt 23, vaknade sedan 00:30 igen och var klarvaken. Låg och kämpa med att sova, lyssnade på alla möjliga poddar, den ena ointressantare än den andra, bara för att jag skulle få sova, men klockan hann då slå 04 innan jag somnade. Klockan var ställd på 10:00 eftersom jag skulle till naprapaten. När jag vaknat så har jag fått ett sms från Anna att hon är hemma idag, yes blir min första tanke då kan jag sova någon timme till. Så sagt och gjort ställde om klockan till 11:30. SÅ nu är jag nästan människa, men betydligt mer än förut iallafall. En kväll på jobbet väntar, hoppas den blir någorlunda, men den lär väl bli kaos, det lär väl ha skickats hem en massa patienter idag och då fylls det på ikväll. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0