Sträckning? Muskelbristning? Latmasken?

Sträckte mig eller något i tisdags när jag gick hem från jobbet. Har gjort jävligt ont, har inte kunnat köra Heinz så har fått bytlåna bil med mamma och pappa, då jag ej kan lyfta vänsterbenet utan att hjälpa till med händerna. Men har knaprat alvedon och försökt jobba, det har fungerat, men gjort ont, men inte dödsont. Men nu ikväll när jag kom hem så gjorde det så jävla ont, så jag trodde jag skulle svimma så fort jag rörde på mig. Tog alvedon igen, men nu känns det ingen skillnad, så har jag otur så blir det en långnatt, men vad gör det när jag är 3 dagars ledig?
 
 


Kommentarer
Camilla

Du har ingen ipren/naproxen/annan nsaid tablett hemma? Det fungerar mycket bättre än alvedon. Hoppas det går över snart!

2014-01-24 @ 17:47:14
Jessica

Näe, skulle köpa det igår, men glömde bort det...

2014-01-24 @ 19:13:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0