Söndag

Sitter och tittar på Ryssland - Sverige i handboll och fan vad det smäller och spelarna verkar ju helt orädda. Måste nog fattas en och annan skruv i deras huvuden, men de kan ju vara bra människor för det ;) Vanlig handboll är ju betydligt lättare att förstå än vad beachhandboll är, fick ju en lektion i det i somras, men det var krångligt, man kunde få 2 mål om man gjorde en snurrfint in i mål eller nåt. Vad har annars hänt idag? Varit i Matfors och fikat och äntligen fått se hur fint köket blev. Sen har jag tagit mig en promenad ner till stan, så nu fryser jag som en tok, blir snart ett bad om jag inte får upp värmen. 
 
Heja Sverige!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0