Hög eller bara väldigt trött?

Idag så hade jag och Pernilla bestämt att vi skulle på birsta, Emilia A ville också med så vi plockade upp henne och for ut. Väl där så käkade vi, sen köpte jag ett band som drar bak axlarna, dyrt men nödvändigt. Sen fick vi den brilljanta idén att käka glass, det var ju faktiskt värmebölja då - 14, hade varit - 22 på morgonen. Sen på XXL där jag köpte icebugs så nu kan jag och Pernilla ut och gå även när det är svinhalt. In på ica maxi, handla sig lite, dumpa alla, käka middag hos farmor och farfar. Pernilla kom vi påbörjade operation färga hår, gick sådär för oss, fick köpa mer färg 2 gånger, höll på att garva ihjäl oss x antal gånger. Efter den här kvällen kommer jag nog bli 200 år, minst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0