365 dagar

Då var jobbarhelgen över, är en vanlig dag imorgon innan jag får vara ledig en dag, men vet ni vad det bästa är? Jag är ledig 2 helger i rad nu! Helgen har varit sisådär, kväll fredag, långpass lördag och dag idag, blev dock inringd tidigare imorse, så hela dagen blev galen, borde ju egentligen hunnit med mer eftersom jag var där tidigare men så var det inte. Blev ett skönt bad när jag kom hem, passade på att titta på en film också när jag ändå låg och inte kunde göra nåt annat. Just ja, jag sa NEJ till att jobba natten, eller inte riktigt. När jag pratade med chefen om personal inatt, så sa jag att jag inte orkar ta den. Så skriv upp dagen i almanackan gott folk!
 
Just ja för den som undrar så var kakan god, men den hade kunnat vara inne i ugnen ett tag till, så svårt att se när man har ett marängtäcke över själva kakan. Men den gick åt, det är ju dock inget som man behöver oroa sig över på avdelning 2. Har bott i lägenheten i 365 dagar nu.


Kommentarer
Camilla

Bra Jessica! Fler nej ska det bli, eller hur? Du måste ta hand om dig själv också :-)

2014-01-12 @ 23:20:08
Jessica

Jajjemen fler nej ska det bli!

2014-01-13 @ 17:42:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0