Ändrade planer

Igår så hade jag tänkt mig en TV-kväll med mamma. Men när Emil fråga om jag inte skulle komma förbi och snacka skit så nappade jag på engång. Sagt och gjort vi satt och lyssna på musik från förr och snackade skit, kom fram till att Sundsvall är en skithåla egentligen. Sen ner på Oscar, träffade Lisa för första gången på evigheter, sen stå i kö för att få ut jackan i evigheter. 
 
Vaknade imorse, låg och tittade på TV, blev hungrig tittade i kylskåpet, bestämde mig för att gå på ica, tog omvägen på 1 mil dit, i nya skor dessutom, vem går i skor man aldrig gått i förut, när man i vanliga fall får skavsår bara av att titta på ett par nya skor? Kan bara vara en blondmänniska..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0