Måndag

Så jävla ont i foten så det finns inte. Körde den hårt lindad inatt när jag jobbade. Nu så skriker den mest av smärta, har dock ej haft den lindad idag. Kunde inte sova imorse när jag kom hem från jobbet utan sov typ en kvart här och en kvar där, halv 11 gav jag upp och klev upp. Hade tänkt sätta igång med att baka nu, men jag tror jag går och lägger mig istället och bakar imorgon. Sen måste jag städa hela lägenheten, men tänkte att jag bakar först för annars är städningen ganska onödig.
 
Victoria's Secret Love Spell Fragrance Mist
JAG HAR BLIVIT BEROENDE!


Kommentarer
Moster

Var den så bra så du har blivit beroende???
Vi får kolla om den finns på Tabao och testa om den är lika bra som orginalet =)

2014-02-26 @ 03:45:46
Jessica

Ja alltså den luktar ju helt underbart, får mig att tänka på sommaren och det går som en rysning genom hela kroppen.

2014-02-26 @ 12:35:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0