Torsdag

Mina tanke var att jag skulle sova länge imorse, men det sket sig. Vaknade, såg att det lös i hallen, konstaterade att klockan var någon gång mellan 06-08. Vände och vred på mig ett tag innan jag gav upp och började kollade på musikhjälpen. Tog mig i kragen och bestämde mig för att gå ut och gå, hann till skönsmons skola innan planerna ändrades och jag vände hem för att hämta bilen och plocka upp mamma för en lunch. Hem igen, på med promenadskorna och bege sig ut på en promenad, blev dryga milen innan jag var hemma igen, la mig i badet för att tina upp, gick sisådär, gick och la mig och hoppades på att få sova någon timme, men det gick inte, upp och stirra på TV:n, nu ska jag snart pallra mig in i duschen för att tvätta håret innan det är dags att bege sig till jobbet. för jobbarnatt 1/4. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0