Tisdag

Jobb idag med, funderade på att dra på birsta när jag slutade för att spana efter julklappar, men då sa Jossan att det är ju bra på kanal5 från klockan 17:00 till ikväll, så sagt och gjort åkte hem efter en middag hos farmor och farfar och la mig på soffan och satte igång och titta, nu är det dessertmästarna, men sen är det favoriten, nytt avsnitt av The big bang theory. Trodde att jag skulle ha fått post idag, nämligen Håkan skivan från Ullevi, men den verkar inte vilja dyka upp i brevlådan. Städningen får vänta till någon annan dag!
 
 
 
Fick höra idag på jobbet att jag såg extremt schleeten ut och att jag behöver nog vara ledig för att återhämta mig, visste inte vad jag skulle svara utan sa bara jaha tur det är semester snart då. Sen så var jag och handlade, köpte en triss och då fick jag visa leg. Så jag vet inte hur man skall tolka det?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0