Måndag

Ikväll kl 22:00 drar musikhjälpen igång för det här året, så nu vet jag vad jag kommer att hänga framför de närmaste dagarna/nätterna. Har även tänkt att jag skulle göra klart julklapparna, min tanke var att på onsdag så skall allt vara klart och jag skall städa och tvätta för sen tänker jag knappt vara hemma något mer innan jag åker, så då hinner jag inte stöka ner igen. 
 
I övrigt så händer inte så mycket, haft ont i huvudet sen i onsdags, tog ett blodtryck idag på jobbet det såg helt ok ut 120/90, men jag är yr lite titt som tätt, hade så en period i somras också, men nu är det förhoppningsvis bara för att jag sovit dåligt och för att jag är spänd som fan i nacke/axlar. Är nästan så att det är dags att boka tid hos Anna innan vi beger oss österut, eller så går det över av sig själv. 
 
Idag efter jobbet så tog jag en promenad till citygross och köpte lite jordnötter, sen gick jag tillbaka. Blev inte en så lång promenad, men det fick räcka för idag, får satsa på en längre imorgon eller något. Sen hem och äta och efter det så dog jag i sängen, måste pallra mig upp och ta bort mascaran innan jag får sova på riktigt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0