Umeå tur och retur

I torsdageftermiddag hoppade jag på tåget mot Umeå. Väl i Umeå så blåste det så in i helvete, men vi tog oss till hotellet, lämnade väskorna och begav oss ner till Allstar för att äta. Satt där ett tag sen var alla så trött så vi gick tillbaka till hotellet och la oss och sov. Klev upp åt min obligatoriska hotellfrukost, frömacka med äggula och oboy. Packade ihop och tog oss en promenad till björken via sjukhuset, satt där, tog tåget hem, kom hem, åt gick och la mig och sov. Vaknade och kände mig mer död än levande imorse, men tänkte man kan inte vara hemma för att man är förkyld, så nu ska jag snart ta och göra mig iordning för att åka och jobba, bara 8 nätter kvar nu, + 1 extra natt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0