Hemma

Hemma från Göteborg, herregud vilken spännande match det var igår. Sparkade och hade mig för att försöka få in bollen i mål, kände mig som mamma. Som tur var så fick de ju in 3 bollar. Så nu hoppas jag att de spelar hem guldet 3 november då jag sitter på Ullevi. Sen är det ju någon blondie som har tänkt när hon la schema, för hon jobbar under 3 av de här sista 6 omgångarna. Hade ont om tid igår mellan tågbytet då tåget från Göteborg fått göra några extra stopp efter vägen, vi fick aldrig reda på varför.Så det var bara att ta en liten löptur för att hinna till nästa tåg, men jag hann med, även om jag lät som en lungsjuk när jag satte mig på tåget.   
 
Idag så börjar jag jobba igen, börjar med en kväll och ska jag vara ärlig så är jag sjukt nervös inför att börja jobba ikväll, kommer jag ihåg hur man gjorde när man jobbade dag/kväll? Har ju jobbat natt sen i april, helt sjukt egentligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0