Thoughts

Nu har moster och Frida lyckats övertala mig att det blir den röda. Tror jag har modifierat den lite till. Nu återstår bara resten, nämligen att få till logiken med allt. Vill ju helst inte ha någon bil med mig, då det är dåligt om parkeringar uppe på kungsbackavägen, sen så är det inte så kul att lämna bilen där heller ifall att jag behöver den dagen efter. Bussen är ju ett alternativ, men då är frågan hur jag ska ta mig från sjukhuset till kungsbackavägen, gå? buss? Och hur ska jag få med mig väska med grejor samt alla efterrätter? Aja får höra mig för på jobbet imorgon hur folk skall göra. 


Kommentarer
Mamma

Taxi Sandström finns ju alltid :P

2013-11-27 @ 07:47:43
Frida

Och taxi matfors! Har hör att man kommer fram snabbt med dom ;)

2013-11-27 @ 20:31:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0