Bakdag.

Har idag provbakat en kladdkaka med passionfruktspannacotta. Den blev lite klen i smaken när det gällde passionfrukten, men då jag hittade på det själv så måste jag ändå säga att jag är halvnöjd. Ska bara hitta någon som ställer upp och smakar på den så jag vet om jag kan göra den igen. Hade egentligen tänkt göra någon mer julig variant men kom inte på någon som är syrlig i smaken, som kan vara ett bra kompliment till den söta kladdkakan. Så om någon sitter inne på tips så mottages de gärna. Har även hunnit med att göra lussebullar, men de blev inte så goda som jag hade hoppats på då jag provade på ett nytt recept, men de lär nog gå åt iallafall skulle jag tro.


Kommentarer
Nilla

Jag ställer upp som provsmakare =)
Vill ha!

Svar: Tur att någon vill ställa upp. Visst jobbar du inatt?
takeadeepbreath.blogg.se

2013-11-16 @ 15:26:35
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0