tors, fre och lördag

I torsdags när jag kom ner så åt vi först lite lunch och sen satte vi igång och baka kanelbullar till international school day. Jag däckade i soffan 19:00 och 20:00 sa moster åt mig att gå upp och lägga mig i sängen. På fredagen så sov jag till drygt 8:00, mötte moster i trappen och hon sa att vi skulle ut och springa/gå med de andra portlands fruarna, sagt och gjort bara att byta om och sätta igång, höll på att dö av värmen, men lyckades överleva. Sen for vi och handlade och sen hem och fixa pizza inför vinlunchen vid poolen. Sen spenderades resten av dagen vid poolen, och duktig som jag var så hade jag smörjt in mig med solskyddsfaktor, fick lite extra 70+ av Andrea också. Idag så var det dags för international school day, där jag stod och väntade i minst 1 timme på vårrullar från Thailändarna. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0