Torsdag

Idag så regnar det ute, så klockan 10 åkte vi, jag, moster och Katja till nåt ställe där man typ kunde handla allt möjligt. Sen åkte vi till en sushirestaurang och käkade, jag provade på sushi med tonfiskröra och tro det eller ej men det var faktiskt skit gott. 
Sen gick jag och moster till Lotus och fick maikyr och hon fick pedikyr medan jag tog 1h fotmassage, Hon som gjorde naglarna på mig hade tänkt fråga om jag var släkt med mamma för hon tyckte att vi hade likadana naglar, men moster hann tala om före vem ja var. Det blev knallrosa den här gången, så får det bli en fransk manikyr när jag åker hem,så kanske det inte syns så mycket att man har nagellack på jobbet. 
Det var min jobbiga dag det ;) Ikväll blir det pannkaka eftersom det är torsdag. Jag är så imponerad över att moster lyckas få alla pannkakor hela, mina brukar vara mer trasiga än hela. Så därför överlämnar jag steka pannkakor jobbet till henne. 
 


Kommentarer
Mamma

Va så vi har likadana naglar, jag trodde hon tyckte vi var lika till utseendet HAHAHA! Var det Amanda som gjorde dina naglar??

Svar: Japp!
takeadeepbreath.blogg.se

2013-05-30 @ 20:11:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0