Att göra

I veckan måste jag börja ordna med lite saker inför resan. 
* Växla pengar
* Köpa nya skor
* Köpa solglasögon
* Handla sånt som de vill ha ner (fritt fram att önska).
* Köpa shorts (har hört att det är varmare än 6 grader i Kina)
* Ladda MP3
* Boka tid för ansiktsbehandling + frans och brynfärg.
 
 
Men först ska jag ta och försöka sova, nu håller vi tummarna att jag får sova hela natten och inte vaknar 01:30 som jag gjorde inatt. Imorgon ska förhoppningsvis de sista plattorna på balkongen på plats och sen kanske jag kan dammsuga, Jag har ju dragit på det i över en vecka nu, men det börjar verkligen bli dags. Snart attackerar dammråttorna mig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0