Onsdag

Igårkväll var jag till Sofie och tittade hur hon bodde. Hon hade en mysig vindslägenhet, vi satt och pratade och helt plötsligt var klockan mycket och det var dags att bege sig hemmåt igen. Idag har jag hunnit med en hel del, knäppt kort till mitt visum, käkat lunch med mamma och pappa, handlat, varit och lämnat boardingkort till Gun-Inger och Kjell, gjort 10 st matlådor. Nu tänkte jag ta det lugnt ett tag innan jag ska försöka lura med mig pappsen ut på en promenad innan jag tänkte snika hockey hemma hos de innan jag slutligen beger mig till jobbet för lite nattjobb. 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad du grejar o står i! Träning till veckan då ;)??

2013-03-14 @ 07:38:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0