Långfredag

Igår så hade jag, Josefin och Olivia lyckats hitta en tid som vi alla kunde träffas. Vi träffades hemma hos mig och tog en fika. Det tog inte långtid förren vi kom på att vi höll på att bli gamla, när vi insåg att det är 5 år sen vi gick ut gymnasiet nästa år. Vi tittade på lite klipp, jag skrattade så att jag började grina, allt var som vanligt med andra ord. Tiden rusade iväg och de var tvungen att dra hem och skulle laga middag, men det hann jag inte med för jag däckade i sängen och vaknade lagomt tills att det var dags att fara och jobba. Så det blev frukost/lunch/middag inatt på jobbet, att den bestod av bara chokladmousse gjorde inte saken bättre. Jag måste verkligen bli bättre på att få in rutiner med maten när jag jobbar natt. För nu hoppas jag oftast över en eller två måltider, vilket inte är bra. De sista timmarna på natt 3/3 är nu på intågande. Ska bli frukansvärt skönt att komma och hem lägga sig i sin säng och sova några timmar. Att jag dessutom går mot 3 lediga dagar gör inte saken sämre. Ska inte stämpla in förns 07:00 på måndag igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0