Klantskalle

Egentligen skäms jag för mycket för att ens berätta om det, men så här är det. Häromkvällen när jag jobbade så slog jag huvudet i en sänglampa, det svarnade för ögonen och jag fick huvudvärk, men tänkte inte mer på det. Igår hade jag svin ont i huvudet hela dagen, så ont att jag tillslut spydde precis utanför stora entrén på sjukan. Åkte hem begravde mig i sängen och hoppades att det skulle vara bättre idag. Idag så råkade jag nämna att jag har ont i huvudet och fick berätta hela historien, skriva en arbetsskada och snacka med läkaren. Men det har ju gått så långtid och förhoppningsvis är det inte, men man kunde ju inte utesluta en lättare hjärnskakning. Vore ju snyggt att få en hjärnskakning av en liten sänglampa. 


Kommentarer
Nilla

Fy farao vad jobbigt. Men både sänglampa, hävertar samt vissa andra saker kan många gånger vara i vägen här på jobbet.
Jag höll på och bytte soppåse en natt i en av slussarna och så hä jag upp huvudet och dunkar det rätt in i en pappershållare, som tur var fick jag ingen av taggarna i huvudet men men, har dock inte berättat för nån om det heller, jag svor dock lite för mig själv.
Hoppas huvudet mår bättre nu iaf =)

2013-03-23 @ 02:16:08
URL: http://nillasliv.blogspot.com
Frida

Men Jessica, hur du bär dig åt! Va rädd om lillhuvet.. Krya på dig

2013-03-23 @ 09:03:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0