Fredag

Jobbat två nätter nu, kom hem 8 imorse, la mig ner och försökte somna så fort som möjligt, då jag visste att klockan skulle ringa redan 11:00. Kunde inte somna, var helt enkelt för övertrött, men lyckades iallafall somna vid 9:30. Klockan 11 kom Oskar, han hade med sig förkläde och bagarmössan, han var redo för bakning.
 
Bild: Har bagarpolisen på besök.
 
Gjorde dumle muffins, hallon och chokladmuffins, morotskaka och kanelkaka. Kanelkakan gick åt helvete då vi skulle testa och göra i tågformen, men vi misslyckades. När vi hade bakat klart och lekt med lite lego så mötte vi upp Frida & Isak och gick bort till farmor och bjöd på fika och sa grattis till henne. Lekte lite till innan det var dags att gå hem, följde med upp och lekte lite. Försökte vika pappersplan, men det var inte riktigt min grej. Gick hem, plockade i och ur diskmaskinen, satte igång en tvättmaskin och bytte sängkläder innan jag gick hem till mammsen och pappsen där jag sitter nu och tittar på hockey. De är dock inte hemma. 


Kommentarer
Nilla

Fasiken vad mycket ni bakade, du skulle ju bara baka muffins, inte hundra olika och massa annat, haha =)

2013-03-15 @ 20:33:27
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0