Torsdag

Maja och Helena kom förbi förut och fikade och hämtade sina skor. Vi satt och snackade om allt och ingenting när det ringer på dörren, det är Emil och Anna som kommer för att hämta sina converse. Så helt plötsligt var hela familjen Norrman/Westin i mitt vardagsrum. Sen var jag så jävulskt trött så att jag var tvungen att gå och lägga mig i sängen och titta på TV och försöka sova lite, det gick ju inte allt för bra, men men. Nu är det sista natten för den här gången, klockan står på 12:20 imorgon för kl 13 skall jag träffa Jennie på birsta för att snacka lite skit. Sen på kvällen är det middag med Jossan och några arbetskamrater och sen en krogrunda. Nä nu är det snart dags för Ernst så att tiden går någongång så jag får åka hem till sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0