Lördag

Igår var vi ner till Shanghai och jag shoppade loss lite, bla ett par skor till mig själv och sen blev det lite smått och gott till Oskar. Just ja jag köpte även shampo och balsam till mig, så nu har jag så jag klarar mig året ut och kanske även nästa år, helt sjukt 1000 ml för 150 RMB, tror att du kan skicka efter den för 790kr i Sverige, köpte 2 st shampo och 1 st balsam. Till middag blev det grillat och Katjas potatissallad, den är väldigt annorlunda mot för vad jag är van vid, men jag tycker den är skitgod. Sen så åt vid kladdkaka som jag nästan måsta ha glömt att stoppa in i ugnen, för den var kladdig och det var väl kanske inte så kul att testa den för första gången när den är sådär, men de tyckte nog att det var gott iallafall. 
 


Kommentarer
Mamma

Ser verkligen mumsigt ut :)

2013-06-10 @ 21:28:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0