Fredag

Sa igår att jag skulle ställa klockan och gå ut och springa imorse, men när klockan var 02:30 och jag fortfarande inte hade somnat så kändes det inte längre som en bra idé. Så när jag vaknade strax efter 8:00 så var det bara att dra på sig träningskläderna. Sagt och gjort tittade ut genom fönstret och såg att det regnet öste ner. Men jag hade gett mig fan på att jag skulle ut, så sagt och gjort, in med mobil och lite pengar i plastpåsar och sen gav jag mig ut. Vet dock inte hur långt det blev, då jag inte vågade ta med mig klockan, då det verkligen ösregnade. 
 
Så kan tala om att jag var blöt när jag kom tillbaka efter min lilla tur. 


Kommentarer
Mamma

Bra att du gjorde det trots vädret!! Rätt inställning :)

2013-06-07 @ 20:57:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0