Det blir inte alltid som man tänkt sig

Imorse när jag var ute och sprang så var moster och Katja och handlade. När de kom hem så hade de bestämt att vi skulle ut och käka lunch och sen skulle vi på 90 minuters fotmassage, inte mig emot. Vi åkte till ett ställe och beställde, efter 45 minuter hade vi fortfarande inte fått maten, så då bad vi om notan och gick därifrån, så att vi skulle hinna i tid för fotmassagen. De masserar mer än fötterna vid en fotmassage, jag trodde jag skulle dö när jag fick huvud och handmassage, så jävla skönt. Sen åkte vi hem och åt en sen lunch samtidigt som vi tittade på TV. Jag sitter kvar framför TV:n medan Ulrica och Stefan är i köket och håller på med middagen. Jag har nämligen haft det stora ansvaret att föra över avsnitt 4 & 5 av Arne Dahl till USB-minne. Skulle kanske tro att det blir ett sånt avsnitt ikväll, för man vill gärna inte gå ut genom dörren, tror att vi snart behöver en kanot för att ta oss ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0