Natt

Sitter och dricker en shake, en blandning mellan jordgubb och choklad, för jordgubben räckte inte så därför blev det en blandning, inte den godaste men den går ner. Igår när jag vaknade så gick jag ut och gick en liten runda på 1 mil, sen kom jag hem tog ett skönt bad och sen klev jag upp och åt middag. Efter middagen så blev jag rastlös så jag bestämde mig för att gå till jobbet, sagt och gjort det gick över förväntan. Så nu sitter jag här och försöker stilla min hunger med en shake, får se hur det går. Om 5 timmar blir det till att traska hem och sova och sen förbereda mat för ett halvt kompani, eller till en hungrig(?) tonåring iallafall, bara hoppas att maten duger också. Sen ska jag nog tvinga honom att titta på allsång på skansen, för Håkan är ju med där. Sen kan jag kolla på någon film innan tant måste sova då hon ska upp tidigt på onsdag för att åka till Ljusdal(?) för att trampa dressin.


Kommentarer
Mamma

DELSBO!! Inte Ljusdal :P

2013-07-09 @ 06:12:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0