Trampa dressin

När Emil fyllde 21 så fick han i present av mig att vi skulle och trampa dressin, men eftersom vi är så som vi är, så har vi inte fått fingrarna ur att göra det förrän idag. Så imorse begav vi oss ner till Delsbol för att trampa lite. Jag tyckte det var lite läskigt att cykla genom tunnlarna, kan kanske ha varit för att inbillade mig att det skulle hoppa fram någon. 
När vi hade cyklat 2.2 mil så bestämde vi oss för att käka, jag hade åt en frömacka med Katjas potatissallad. 
Vi spårade ur 2 gånger och jag körde ingen av gångerna. Vrickade foten gjorde jag också, kändes helt ok då, men nu börjar den göra sig påmind igen, får se hur det känns imorgon. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0