Tankar

Som säkert de flesta vet så har jag sökt utbildning till hösten, på fredag får man veta om man har kommit in eller inte, jag tror INTE att jag kommer komma in, för det finns bara 15 platser i hela Sverige. Men eftersom några av de  goa och härliga personerna på jobbet skall sluta av olika anledningar, så satt jag och surfade runt på arbetsförmedlingen och hittade ett jobb som verkade intressant, dock är jobbet på östra sjukhuset i Göteborg. Där känner jag mig splittrad, visst jag har alltid sagt att jag vill flytta till Göteborg, men när det blev som det blev i Halmstad så vet jag inte riktigt om jag vågar ta steget igen, fast samtidigt så vill jag.


Kommentarer
Frida

Jag fattar inte vad det är för fel på Sundsvall ;P faaaast du ska leva dina drömmar!

2013-07-08 @ 20:14:47
Jessica

Det är ju egentligen inget fel, för jag har ju alla nära och kära här. Uatn det är väl mest bara för att göra nåt annat, fast det blir ju egentligen samma sak, och hur ska jag kunna vara utan dina smågrabbar? Näe Sundsvall är nog rätt bra ändå.

2013-07-08 @ 23:15:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0