Göteborg staden för allt och alla

Idag så fick jag äntligen fingrarna ur, först köpte jag fotbollsbiljetter till den sista omgången i allsvenskan. Det var nämligen en del av mamma och pappas födelsedagspresent från mig. Så nu ska jag bara se om jag hittar något vettigt hotell och sen vänta tills det går att boka tågbiljetterna. Så jag kan bara hoppas att de uppskattar presenten.
 
När jag ändå var inne i slösa pengar svängen så bokade jag en resa ner till Göteborg i mitten av september, tänkte att det kan ju alltid vara roligt att komma iväg en sväng och Göteborg är ju aldrig fel. Så nu har jag 2 stycken resor till Göteborg att se framemot, för självklart tänker jag själv följa med när mamma och pappa åker, det var liksom bihanget på presenten.


Kommentarer
'Mamma

Den uppskattas mycket! :)

2013-07-02 @ 06:37:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0